Sommer i Sør

Sommer i Sør: 9. juli - 14. juli 2024

Ta med hele familien på Sommer i Sør!

I juli er det igjen klart for et av sommerens store og faste høydepunkt; Sommer i Sør på Bibelskolen i Grimstad.

Hva er Sommer i sør: Uke 28, 9.-14.juli fylles området på Bibelskolen opp med campingvogner, telt, hengekøyer, bobiler og fulle internater. En uke fylt med bibeltimer, familiesamlinger, kveldsmøter, misjonsløp, volleyballturnering, konsert med Oslo soul children, sosiale temakvelder, basar og masse annet gøy. Uken kick-starter med et åpningsmøte tirsdag 9.juli kl.18 for hele campen, og avslutter med fellesgudstjeneste i Normisjonshallen søndag 14.juli kl.11.

For barna blir det masse eget gøy opplegg på Amigosfestivalen, ledet av Marte Frivold med en herlig gjeng ledere. Og for alle tenåringer ryktes det om et innholdsrikt opplegg på Tenåringsfestivalen, ledet av Marie Norbakken med en solid gjeng ledere. Bidragsytere som Kjetil Vestel Haga, Eva Vassbø, Marit Elisabeth Berling, Dag Haugeto Stang m.fl. vil være navn som vil gjøre seg synlige på opplegget for de voksne.

Vi ser fram til en hel uke fylt med sol, sommer, venner, nye bekjentskap, åndelig påfyll, gode relasjoner, aktiviteter og mye mer. Vi håper DU vil ta med deg familie og venner og bli med på et av sommerens høydepunkt!

Skisse av programmet ser slik ut, endringer vil forekomme:

TIRSDAG:

18.00: åpningsmøte

Kveldshappenings

ONSDAG:

TORSDAG:

13.00: Korrupt volleyballturnering med misjonstivoli

FREDAG:

18.00: Konsert med Oslo Soul Children (gratis for alle deltakende på SiS)

20.00: Basar

21.30: Lovsangskveld

LØRDAG:

14.00: Misjonløp

Kveldsopplegg

Studentstevne for tidligere studenter på lørdagen. Program kommer.

SØNDAG:

11.00: Fellesgudstjeneste

Info vil bli oppdatert her på siden fortløpende!

Følg også med på Facebook: https://fb.me/e/3SGQDTq1Z for spennende oppdateringer og informasjon inn mot leiren!

Nå kan du melde på Checkin her

Påmelding til sommer i sør

Pris for festivalpass:

Voksen:      kr. 900