Bibelskolen i Grimstad

Logo for Bibelskolen i Grimstad uten bakgrunn
Close this search box.

Om skolen

Bibelskolen i Grimstad (BiG) er eid av Normisjon, en internasjonal misjonsorganisasjon med hovedbase i Norge. Skolen ble stiftet i 1982 og har siden da utrustet studenter til livet med Jesus.

Skolens visjon er: «Forvandlede mennesker – en forvandlet verden».

Gjennom alle disse årene kan mange mennesker vitne om at BiG ble avgjørende for dem og deres liv. Det åndelige livet er en stor del av hverdagen på Bibelskolen og vi ønsker å se mennesker bli kjent med, og utvikle sitt personlige forhold til Jesus Kristus.

To jenter spiser epler

Skolen jobber etter verdiene «elsket – utrustet – sendt». Vi tror alle mennesker er elsket av Gud og kalt til å elske hverandre. Videre tror vi at BiG kan spille en viktig rolle når det gjelder å utruste mennesker for livet i verden, med Kristus. Utrustet fordi vi er sendt med et oppdrag om å dele evangeliet i ord og gjerninger til alle mennesker.

Våre verdier

• Elsket –  gi og ta imot